
Idag är jag på Bohus studio tillsammans med Torgny Söderberg och teknikern Stefan Karlsson. Viggo sitter hemma hos mina föräldrar och väntar spänt på att jag skall dyka upp. Det tar tid. Första låten Jul Därhemma är klar. Nu är det bara en låt kvar. Vi hörs! Kram
