Vi spelade på kalmarsalen ikväll. Programmet flöt på helt underbart. Ulf var sjörövare, harlem hot shots i chicken shake shuffle, violonisterna, nanna och jag dansade i helt nya uppsydda guldklänningar. Nanna assisterade i trollerierna på ett helt maaaagiskt sätt, ulf steppade svängigt på trappan, charlie caper fick fin publikkontakt, jag trollades bort, idun trollades fram , sjöng månskenspromenad, helt ny repertoir…. Inte en låt samma. Det var så härligt. Godnatt.
