
Nu laddar vi inför föreställningen på Malmö Konserthus på lördag. På fredag är det Ystad teater och på söndag Halmstads teater.
Klicka här så kan Ni se massvis med foton här fotade av Tomas.
Ha en trevlig vecka så ses vi kanske till helgen!
Kram
Gunhild
