Det var helt underbart när vi spelade på Landskronakarnevalen! Strålande Solsken. Carling Big Band var i högform. Stämningen var verkligen på topp. Joe Spinaci Combo spelade innan oss så det var ett kärt återseende och framför allt kul att höra dem igen. Det svänger om Carl-Alberto.
Det var fullkomligt överfullt med folk. Vår Show drog igång 19.00 och tältet kokade. Första låt ut var Jungle Fever Super succé och jätte varm respons från publiken. Tack Landskronakarnevalen!

