Första turnéveckan avklarad på Christer Sjögren-turnén!

Det har varit trivsamt i år. Inga långa resor och så kommer man fram till fullsatta konserthus. Christer och Pernilla är i enormt god vigör. Jag jazzar in lite då o då på scenen och river av nåt solo. Publiken ler. Hittills ingen snö.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *