Idag rider vi till Ljungbyhed….

Det var en härlig kväll igår. Jag stupade isäng efter premiärnerver och urladdningar.
Nu är det fullt ös. Vi är samlade vid Skäralid och skall rida ett par timmar till Ljungbyhed.

image

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *