Posted on January 12, 2020 by gunhildIdag rider vi till Ljungbyhed…. Det var en härlig kväll igår. Jag stupade isäng efter premiärnerver och urladdningar. Nu är det fullt ös. Vi är samlade vid Skäralid och skall rida ett par timmar till Ljungbyhed.