
Luleå. Mat, prat, musik. Och en hel del skratt.
Det är tanken bakom talkshowen som Thomas Deutgen har satt upp.
– Jag har försökt hitta en blandning som passar alla, säger han.
I samarbete med Norrbottensteatern och Sveriges radio Norrbotten har Thomas Deutgen satt upp talkshowen “Mat, prat och musik”. Under tisdagskvällen hade den premiär och det var ett fullspäckat gäng gäster som beträdde scenen.
Först ut var multiinstrumentalisten Gunhild Carling som spelade såväl trombon som trumpet samt framförde låtar i sann Edith Piaf-anda.Läs Norrbottenskuriren
