I dagarna kommer en skiva bli klar med Carling Big Band.
Vi har spelat in 20 heta spår, en del av dem har ni redan hört emedan Bigbandet spelade på tre spår på Julplattan Jul Därhemma. (t ex Bye and Bye, Gloryland)
På bilderna ser vi från inspelningstilfällena i Kulturfabriken i Stockamöllan: Tomas Rylander och Mattias Carlsson, Gunhild med kompet i hörlurarna, hela ensemblen som sjunger kör i Slim o slam stil, Idun som sjunger månskenspromenad, Uffe, Aina och
Uneback som just vilar från sina kompuppgifter





