när Christer Sjögren och Pernilla Wahlgren var hemma hos mig i Stockamöllan

Förra veckan var Christer Sjögren och Pernilla Wahlgren hemma hos oss i Stockamöllan. Vi skulle nämligen spela in en låt tillsammans (Baby it’s cold outside) inför stundande julturné och Hemmets Veckotidning skulle göra ett reportage om hur vi firar jul tillsammans. Det var otroligt roligt att fira jul i september…. nästan roligare än i december. Det var mer okomplicerat på nåt vis. Christer klädde granen, jag dukade, Pernilla skojade och pratade med barnen.

Johan och Mattias Bylund som är kapellmästare både på julturnén och på min julskiva.

Läs mer på Pernilla Wahlgrens blogg!

Här är städerna vi besöker!

JULTURNÈ 2011: Christer Sjögrens Julkonsert

24 nov Kalmar, Kalmarsalen

25 nov Linköping, Konsert & Kongress

26 nov Norrköping, Louis De Geer

27 nov Uppsala, Konsert & Kongress

29 nov Malmö, Baltiska hallen

30 nov Halmstad Teatern

1 dec Jönköping, Konserthuset

2 dec Uddevalla, Agnebergshallen

3 dec Göteborg, Lisebergshallen

4 dec Stockholm, Cirkus

6 dec Luleå, Kulturens Hus

7 dec Umeå, Idunteatern

8 dec Sundsvall, Tonhallen

9 dec Östersund, Sporthallen

10 dec Röros, Verket (NO)

11 dec Trondheim, Olavshallen (NO)

13 dec Oslo, Folketeatret (NO)

14 dec Tönsberg, Oseberg (NO)

15 dec Borås, Åhaga

16 dec Skövde, Skövde Arena

17 dec Karlstad, CCC

18 dec Örebro, Conventum Kongress

19 dec Västerås, Konserthus

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *