Det har varit trivsamt i år. Inga långa resor och så kommer man fram till fullsatta konserthus. Christer och Pernilla är i enormt god vigör. Jag jazzar in lite då o då på scenen och river av nåt solo. Publiken ler. Hittills ingen snö.

The jazzy world of Gunhild Carling
Det har varit trivsamt i år. Inga långa resor och så kommer man fram till fullsatta konserthus. Christer och Pernilla är i enormt god vigör. Jag jazzar in lite då o då på scenen och river av nåt solo. Publiken ler. Hittills ingen snö.