I kväll spelar vi på Folketeatern i Oslo

Det skall bli spännande att se Folkteatern i Oslo. Det är tydligen fullsatt. Jag har bjudit in Jan Kettil. (Norsk lindansare av världsklass). Nu förbereder vi varietén för fullt. Trollerier, dans, musik…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *