Idun och Theo har lekt väldigt fint under hela turnén. Delat ut blommor. Nu är det nara en vecka kvar, sen e det jul. Idag är vi i Tönsberg i Norge.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *