God Jul och God fortsättning!

Vi hoppas att ni alla har haft en trevlig, lugn och trivsam första avdelning av julen och fått de julklappar ni önskade och att den förväntade julstämningen infann sig. Själv tyckte jag det var härligt att kunna koppla av, njuta av lugnet och julstämningen i Stockis.
Nu laddar vi om för ett riktigt nyårsfyrverkeri av både fest6, glädje och musikalisk yra.
Jag önskar alla ett riktigt härligt avslut på detta fina år.
Stor kram
Gunhild
Viggo, Idun och Johan hälsar!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *