Idag rider vi till Ljungbyhed….

Det var en härlig kväll igår. Jag stupade isäng efter premiärnerver och urladdningar.
Nu är det fullt ös. Vi är samlade vid Skäralid och skall rida ett par timmar till Ljungbyhed.

image

Ridande musikfestival!!

horseSHOW
Ibland kan man lova för mycket.. Jag lovade att Stå på hästryggen och spela. Man får ju stå sitt kast.
Välkomna. Premiär i morgon
www.hovturnen.se