Gott Nytt År!

Röstånga gästis
Gott nytt år alla! Nyåret skålades in på Röstånga gästis med dans och god mat. Jag hade tänkt ha en lugn kväll tillsammans med Johan men på Röstånga infann sig trevlig orkester Laila och Lennarts dansorkester som spelade dansmusik och gladde alla besökare. Hur det nu kom sig så stod jag plötsligt uppe på scenen och spelade trumpet i Blue Hawaii.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *