Premiären på medborgarhuset i Eslöv en succé


Premiären kändes väldigt bra. Allt material var nytt så jag hade fått plugga massvis med arr och nya texter, men ungefär 20 minuter in i showen kändes det väldigt lugnt. Nytt var t ex Ulfs trapp-stepp, min improvisation på säckpipa, en gästande damorkester vid namn Nannas Bootblacks. Danstruppen, sånggruppen mm mm.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *