I morgon kväll drar det igång. Salongen är fylld.
Vi har laddat med nya låtar, trolleri, stämsång, Bagpipe-blues, Uffe dansar i svindlande tempo, jag steppar, Max gör ett spännande balansnummer….
Vi ses!
Kram
Gunhild
se mer om repertoir på www.carlingbigband.blogspot.com